Sukces

By | 12:50 Leave a Comment
Sukces zdziwił bym się gdyby ktoś nie wiedział czym on jest. Jednak dla ujednolicenia definicji przytoczę ją. "Sukces - pomyślny wynik jakiegoś przedsięwzięcia; osiągnięcie zamierzonego celu." Z samej definicji możemy dowiedzieć się, że jest on indywidualny dla każdej jednostki. Dla jednej osoby będzie to założenie rodziny dla innej kupno samochodu dla jeszcze innej zjedzenie lodów bez ubrudzenia się :-D

Dziś stało się coś bardzo nietypowego. Musze się pochwalić iż osiągnąłem sukces pośrednio i przypadkowo nawet o tym nie wiedząc :-P Towarzyszyło temu zjawisku kilka mieszanych uczuć jednak banan z ryjka nie znikał. Czym jest owy już wielokrotnie wspomniany sukces? Jest like'm jednak nie jest to byle jaki like xD Dostałem go od osoby, która w pośredni sposób przyczyniła się do rozpoczęcia mojej dziwnej kariery modela xD Osoba ta nigdy w życiu mnie nie widziała, zapewne nie miała pojęcia o moim istnieniu. Mi dane było widzieć tego człowieka wyłącznie na kilku zdjęciach niecałe 2 lata temu. Nie miałem pojęcia kim on jest i szczerze mówiąc w ogóle mnie to nie interesowało :-P Jednak wspomniane zdjęcia posiadał z kimś kto był bezpośrednią przyczyną startu mojej kariery(?) ... ale to inna historia ;-) Tak wiec mogę rzec, że pośredni sprawca mojej kariery like'uje mi zdjęcia :-D Można porównać to do sytuacji, w której nasz idol staje się naszym fanem. Niezaprzeczalnym faktem jest wtedy stwierdzenie: "Odniosłem sukces". 

Nie ważne jednak ile sukcesów w swoim życiu osiągniesz nie spoczywaj na laurach. Realizuj się, działaj i idź do przodu, ponieważ za nami nie wiadomo czy coś jeszcze pozostało ... 

"Wielcy ludzie nie rodzą się wielkimi, tylko się nimi stają"



Bibliografia:

obrazekdefinicjacytat 
Nowszy post Starszy post Strona główna

0 komentarze: