FUCK 2016

By | 11:06 Leave a Comment





Zawsze coś się kończy, dziś kończy się 2016 rok, rok małpy (chiński horoskop). Jako wykształcony obywatel świata nie powinien wierzyć w takie szamańskie dziwy, ale jakoś czasem wierze :P

"Małpa symbolizuje w chińskim zodiaku nieokiełznaną ciekawość świata oraz kreatywną energię. Jest znakiem wszelkiej maści poszukiwaczy i odkrywców – pionierów szukających nowych dróg rozwoju. Jej umysł jest wyjątkowo rewolucyjny, a przy tym charakteryzuje się niezwykłą inteligencją. Małpa może przejawiać geniusz, choć jest on często mylony ze zwyczajnym sprytem i przebiegłością.
Energia Małpy pojawia się zawsze tam, gdzie może ona sama o sobie decydować i ustanawiać własne prawa. Małpa nie lubi czuć się skrępowana. Uwielbia za to tworzyć nowe możliwości, jest kreatorką światów, choć często jedynie we własnym umyśle. Największym wrogiem Małpy jest nuda, więc w tym roku nie ma co liczyć na brak wydarzeń."

Wiem, że każdy horoskop można podpasywać pod siebie ale ten jest jak biografia tego co się działo. Nie wiem jak było u was, ale ja stałem się Bogiem i stworzyłem w umyśle świat, ten wyłącznie mój :P

Więc zaufam w tym roku horoskopowi i zbliżającemu się z każdym wystrzałem fajerwerków  - roku koguta :D
"..., lecz powinniśmy pamiętać, by nie działać w pojedynkę. "
Te słowo wycinam i biorę sobie prosto do serca :D


Szczęśliwego i ... kolorowego 2017 :D 





Nowszy post Starszy post Strona główna

0 komentarze: