Maratończyk co biegać nienawidzi :P

By | 11:38 Leave a Comment
Maraton - jest to bieg, którego długość wynosi 42,195 km. Bierze on nazwę od greckiej miejscowości Maraton i według greckiego historyka Herodota z tego właśnie miasta armia Grecka udała się do Aten do, których popłynęli ich rywale Persowie.
Jednak nie o historii biegu dziś pisać zamierzam bo opisywanie czegoś czego się nie doświadczyło jest trochę sztuczne :D Jestem osobą, która nienawidzi biegać, co zapewne już mogliście słyszeć nie raz, a jednak wziąłem udział w sztafecie maratońskiej uzyskując całkiem dobry czas lekko ponad 5 minut na km jak na totalnego amatora z 2 tygodniowym przygotowaniem i kontuzją :P Jednak czego się nie robi aby spełnić swoje marzenia. Pewnie powiedzie co to jest za marzenie wsiąść udział w zawodach, że marzenie to powinno być wygrać taki bieg. Niewątpliwie ktoś zapewne ma takie marzenie i je zrealizuje, ja takiego nie miałem i kropeczka :P Choć nie tylko to marzenie spełniłem dzisiaj :)
Sądzę jednak, że zawody XL PL Ekiden kończą moją karierę biegacza przynajmniej do czasu aż nie pojawi się nowe marzenie biegowe np. ukończyć pozostałe odcinki tego jakże wspaniałego biegu. Lecz gdybanie nad tym zostawmy tym którzy nie działają, tym którzy stoją w miejscu. Mnie tam nie ma, za to posiadam długą listę marzeń do spełnienia na najbliższy czas więc wracam ją realizować.

Za możliwość biegu dziękuję serdecznie moim kolegą i koleżanką z pracy, byliście zajebiści :) Serdecznie pozdrowienia dla Pań z punktu medycznego, bez was atmosfera po bieganiu nie była by tak radosna :D Ogólnie pozdro dla wszystkich, dzięki wam miałem zajebistą zabawę i humor na zawodach ;-)


Nowszy post Starszy post Strona główna

0 komentarze: