Co za model - Czajkowski Fashion

By | 14:16 4 comments
Wiecie już, że każdy z nas może być kim zechce, wystarczy wsadzić w coś czas, serce i nieco wysiłku. Jestem osobą która lubi spełniać założone cele. Dane słowo dotrzymuję zawszę. Postanowiłem kilka miesięcy temu, że zostanę modelem. I oto dziś przedstawiam wam wynik mojej pracy. Może nie jest to szczyt kariery Fashion w Paryżu, jednak dla mnie jest to dużo, ale to dużo więcej. 


















Zachęcam do zapoznania się ze stroną kolekcji TWIN

którą można nabyć tutaj:
SKLEP

Tak na koniec jeszcze filmik promocyjny, ponieważ same zdjęcia w XXI wieku to za mało :P 


Nowszy post Starszy post Strona główna

4 komentarze:

  1. Jako prosperujący muzyk odnoszący sukcesy na arenie międzynarodowej i majacy za sobą już jeden koncert chciałbym ci złożyć gratulacje. Nie tylko tu odnosisz sukcesy... Tylko, że moje są znane mało szerokiej publiczności, ale na tyle szerokiej że daje autografy :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dziękuję za gratulację :) Osobiście autografów dawać nie zamierzam. Jestem zwykłym człowiekiem, który ma głupkowate pomysły, które realizuje :P Zamiast autografów proponuje rozmowę i chwilę mojego czasu ;)
    Życzę sukcesów i może warto iść nieco dalej do szerszej publiczności ?? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej, super wyszło :) I skoro założyłeś sobie taki cel kilka miesięcy temu, a dzisiaj reklamujesz już jakąś miejscówkę, gdzie można zrobić zakupy, a Twoja twarz jest na plakacie / banerze - pomyśl, co będzie za parę lat? :D Pozdrawiam i życzę Ci powodzenia, dawaj do przodu! :) draVska.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję! Realizacji celu i tego, że osiągnąłeś go w tak krótkim czasie.
    Trzymam kciuki za kolejne śmiałe plany!
    Niech motywacja i nietuzinkowe pomysły Cię nie opuszczają! :)
    Pozdrawiam serdecznie!
    Asia

    OdpowiedzUsuń