Testowy post :P

By | 14:58 3 comments
Testowy post :P

link: Google




!!! Blog w przygotowaniu !!!
Właśnie się uczę idzie powoli ale jakoś się uda :D Bądźcie cierpliwi a na pewno nie pożałujecie tej decyzji.

Wiara i ciężka praca przyczyniają się do osiągania sukcesu.
Wiary mam wystarczająco dużo by się udało stworzyć mojego bloga. Co do pracy mogę powiedzieć, że posty już są, aktualnie nie tutaj - wrzucałem na fb. Jednakże wiele osób polecało mi założyć bloga, więc postanowiłem to zrobić :)
Oczywiście nowe posty będą się pojawiać, gdy będzie coś wartego opisanie + odrobina czasu :)

Z tym czasem właśnie jest najgorzej, ponieważ posiadając wiele zainteresowań, chcąc robić mnóstwo rzeczy czas jakby się rozpływa i dzień zanim się zdąży rozkręcić to już się kończy :P

Dodam, że post tylko i wyłącznie by zobaczyć jak wygląda na blogu i dopracowywać wygląd, czcionki i uczyć się jak powinno się to tworzyć :) Jest to chyba najgorszy tekst jaki się tutaj pojawi :D


PS. Gdyby ktoś przypadkiem przeczytał to mógłby polecić szybki kurs tworzenia bloga na blogerze, gdyby znał.





Nowszy post Starszy post Strona główna

3 komentarze:

  1. Zrób tak aby tekst nie był na "drewnie" a na jednolitym tle, tak aby się czytało dobrze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za radę :) udło mi się znaleść chwilę czasu i dobrać jakiś ciekawszy layout.. Sądzę, że nie jest zły - więc do niego będę zmieniał pod moje wymagania :) Jeśli masz jeszcze jakieś uwagi z miłą chęcią wysłucham ;-)

      Usuń