Cel - co jeśli się nie uda

By | 07:48 Leave a Comment
        Ludzie zakładają sobie często różne cele takie realne i nierealne (tzn. realne w dłuższym okresie czasu). Jednak czy dany cel uda nam się zrealizować dziś nie zależy tylko i wyłącznie od nas samych. Pojawiają się czasem przeciwności losu, które mimo naszych szczerych chęci oraz sił, powiedzą nam: "Dziś nie zrealizujesz swojego celu!", śmiejąc się nam  w twarz. Wiecie co należy zrobić w takim wypadku. Uśmiechnąć się, schować swoje wielkie ego do kieszeni i odpowiedzieć: "Zrealizowałem swój cel z momentem podjęcia się go, i wykonania pierwszych kroków."
            Osobiście lubię postawić sobie bardzo dziwne cele, które oczywiście podejmuje się zrealizować. Większość z nich rodzi się w mojej głowie z szalonych pomysłów, których mam mnóstwo :D Jestem osobą, która kocha sport w dowolnej postaci. Kilka lat temu polubiłem sport zwany spacerowaniem. U mnie oznacza to zupełnie coś innego niż sobie wyobrażacie :P
Po Woodstocku wpadło mi do głowy jak spędzić kolejny wakacyjny weekend. Postanowiłem pospacerować z Poznania do Gniezna. Sprawdziłem na mapie około 50 km 10 godzinny spacer - luzik :D
W piątek po pracy wziąłem spakowany wcześniej plecak, dobry humor, mnóstwo pozytywnej energii i wyszedłem. Podróż przemijała bardzo miło z uśmiechem na ustach. Nawet nie mogę powiedzieć, że się dłużyła, ponieważ zawsze było co robić: oglądać widoki, słuchać muzyki, czy delektować się ukochaną ciszą.
Po pewnym czasie moje trekkingówki odmówiły współpracy i zaczęły obcierać moje kostki. Przeszedłem jeszcze trochę robiąc przerwy jednak już wiedziałem, że nie ma co realizować celu kosztem własnego zdrowia :) Udało mi się dotrzeć do Pobiedziska z wynikiem 37 km ze średnią prędkością 5,5 km/h spalając 3400 kcal :P Niewątpliwie dojdę kiedyś do Gniezna, gdy wyposażę się w lepsze 
trekkingówki i dalej będzie to moim celem.

            Każdy może zajść tam gdzie chce, jednak nie należy tam iść po trupach niszcząc wszystko dookoła, nawet siebie. Po nieudanej próbie należy przeanalizować błędy, podjąć kroki które pozwolą nam przy następnej próbie nie popełnić tych samych. Czasem to co kochasz może sprawić ci ogromny ból, a ty i tak nie przestaniesz tego kochać.




Nowszy post Starszy post Strona główna

0 komentarze: